BENİM GÜZEL MELEKLERİM

9 Nisan 2010 Cuma

Yine duygulandım bu sabah...

Bu sabah nette dolaşırken oğlumun doğduğu gün hastanede çekilen fotoğrafını buldum hastaneye ait web sitesinde....


Ne kadar küçükmüş  pamuğum, nasıl da çabuk büyümüş. Dünyaya gelmesini heyecanla beklediğimiz gün daha dün gibi... İşte hastaneye ait sayfada doğum bilgileri...



Bu fotoğrafı çok seviyorum. Eda'nın hastanede yaşadığı heyecanı ve endişeyi ne de güzel göstermiş.

Eda 5.5 yaşında ve hayatı o gün değişiyor. O güne kadar sadece bir isim olarak var olan Sefa artık bir bedenle hayata katılıyor. Anne bir hastane odasında, tahmininden çok daha küçük bir bebeğin kardeşi olduğu söyleniyor...Benim güzel kızımın içinde ne fırtınalar kopuyor...


Bu resim ise evdeki ilk günlerden. Ufaklık farkında olmasa da henüz, abla da tıpkı anne ve baba gibi bir merhametle bakıyor küçük bebeğine...

İyi ki varsınız. Benim güzel meleklerim..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder