BENİM GÜZEL MELEKLERİM

15 Nisan 2010 Perşembe

İsme özel etiketler



Okul sezonu başladığında bir dergide görmüştüm. Özel etiketlere çocuğunuzun ismini yazdırıyorsunuz ve onları ütü ile kıyafetlerine yapıştırıyorsunuz. Böylece anaokulunda veya ilkokulda çocukların eşyaları arkadaşlarıyla karışmıyor. Üzerlerinde kendi isimleri yazdığı için bulmaları kolay oluyor.
İlkokula başlayınca bu bize bayağı dert oldu. Sürekli arkadaşlarıyla eşofmanları karışıyor yada bir yerde unutuyor ve kayboluyor. Üzerinde isim yazınca artık işler daha kolay olur, bulan yada yanlışlıkla alan kişi sahibini bildiği için getirmesi daha kolay olur .

Neyse ilanı saklamamışım ama internette arayınca firmaya ulaştım. Yanlız bana fiyatları oldukça yüksek geldi.
Biraz daha bakınayım derken Fransız bir firmaya ulaştım. İsmi Mine4sure. Sanırım bu fikrin sahibi de onlar.

İnternet siteleri çok güzel. Sadece giysi için değil, bir çok farklı eşya için(defter, bardak, terlik, telefon, kalem vs.) de farklı türlerde isme özel etiket üretiyorlar. Ayrıca çocuğunuzun birşeye alerjisi varsa onu da etiketlere bastırıp tüm eşyalara yapıştırabiliyorsunuz.

Geçen hafta Eda için 60 adet etiket ısmarladım.  Harf tasarımını, istediğimiz resmi ve rengi kendimiz seçiyoruz. Eda buna bayıldı. Posta dahil 60 etiket bana 25 TLye mal oldu. Etiketler yaklaşık 8-9 günde elime geçti. Henüz bir yere yapıştırmadım. Deneyince de memnun kalacağımı umarım.

........................
Geçen akşam ütü yaparken denedim. Buharsız ütü ile hemen yapışıyor. Bluzların içerisinde kumaş etiket gibi bir kalınlık yapmıyor. Kumaş dokusunun üzeri boya malzemesiyle birleşiyor sadece. Eda bayıldı. Galiba 60 tane yetmeyecek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder