BENİM GÜZEL MELEKLERİM

16 Nisan 2010 Cuma

Bu iş artık bitti sanırım...

4. zorlu gün de bittiğinde kendi kendime ödül vermeye karar verdim. 4 gündür kafamı dışarı çıkarmadan sürekli Sefa ile oyun oynayarak, kirlettiklerini temizleyerek, döktüklerini toplayarak, yıkayarak, ütüleyerek gerçekten zor zaman geçirdim. Aksi gibi bu hafta Eda'nın okulunda da sanki proje haftasıydı. Salı şiir ezberleyelim, Çarşamba dünya çocukları projesi, Perşembe hem şiir hem geometrik şekiller projesi...
Neyse ki bugün Cuma. 

Dün tuvalet eğitimimizin 4.günüydü. Ve sadece 1 kez olumsuz durum yaşadık. İşin evde olan bölümünü çözdük sanırım. Şimdi sırada sokakta, başka evlerde ve alışveriş merkezlerinde yaşayacaklarımız var. Eda büyürken arabanın bagajına bir lazımlık koymuştum. Malum İstanbul trafiği, zor ve sıkışık bir zamanda başımıza geleceklere hazır olmak için...

Sanırım yine bu türde bir ürün alacağım. Geçenlerde internette gezinirken portatif bir ürün görmüştüm. Hem adaptör hem de atılabilir torbalı bir lazımlık. Potette marka bu ürünü almayı düşünüyorum. Katlandığında bakım çantamıza bile sığabilecek birşeye benziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder