BENİM GÜZEL MELEKLERİM

15 Nisan 2010 Perşembe

Eğitimde 3. gün veee.....

ün gece neredeyse hiç uyumadım. Önceki posta eklediğim sayılar gece boyunca artttı. Sefa bez takmış olmama rağmen beze yapmadı ve ağlayarak tuvalete gitmemiz gerektiğini haber verdi. Yavru kuş gece uykusunu açamadan derdini anlatamadan inledi durdu. Sabah da saat 7'de kalktı. Eda'yla kahvaltı yaptı. Eda servise binince de tekrar uyudu. Bu gece sütsüz uyutmam gerek yoksa gerçekten çok yıpranıyor ufaklık.

Bugün öğlene kadar %100 isabetle geldik. İnananamadım değişikliğe... Arkadaşım hergün ilk iş beni arıyor ve durum soruyor. Öğlen gibi konuştuk. Durumu anlatınca bana çok moral verdi. Artık giderek daha kolaylaşacağını söyledi. Çok sevindim.

Öğlen Sefa bezsiz yattı ve kuru kalktı. 3. günümüzü toplam 2 isabetsiz durumla kapattık. İkisinde de oyuna dalmıştı ve ben de ablayla ilgilenirken onu yoklamayı ihmal etmiştim.

Akşam süt içmeden uyuduk ve gece saat 3'de ve sabah saat 7'de tuvalet için uyandı. Sabah sütünü verdim ve tekrar uykuya daldı.

3.gün sonunda durumumuz: 8 vakanın  6'sı olumlu, 2'si olumsuz

Epey yorucuydu ama çözüme yaklaştıysak çok  değerli bir başarı elde ettik.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder