BENİM GÜZEL MELEKLERİM

24 Nisan 2010 Cumartesi

Benim güzel kızım ünlü oldu...



Bizim evde yaklaşık 1 aydır bir telaş var. Eda okulda ritm grubuna seçildi. Çok büyük ilgiyle çalışmalara devam ediyor. 2 hafta kadar önce okullarındaki Fen Festivalinde ilk kez grup olarak sahneye çıktılar.O gün meşguldüm ve izleyemedim. 23 Nisan gösterisinde e sahneye çıkacakları belli olduğunda Eda'da heyecan artttı. Hele bir de Oktay Usta'nın programında canlı performans gösterisi işe dahil olunca etekleri zil çalmaya başladı.

Sabah erkenden kalktık. Önce okula gittik. Oradaki gösteriyi gözyaşları içinde izledikten ve kayıt yaparken önümde sürekli oturup kalkan kıza biraz söylendikten sonra önüme gelen herkese işte bu benim kızım deme isteğiyle Eda'nın yanına kulise gittim. Öğretmeni saat 13.00-14.00 arasında Tv programına çıkacaklarını bizim Eda'yı daha sonra alabileceğimizi söyledi. Bol bol şans dileyerek eve döndük. TV'nin başına geçtik. bu arada arkadaş akraba herkese telefon edilip haber verildi tabiii:)

Derken saat 13oldu ve jenerikle birlikte güzel kızım da ekrana çıktı. Pamuğumun güler yüzü, yaptığı işi önemseyen ciddiyeti ve çalarkenki dikkati beni mest etti. Bu güzel ritm şovu izlemek isterseniz bir tık:)

Program sonrası hemen kuşumu almaya okula gittik. Herkesin izlediğini ve çok beğendiğimi söylediğimde gözleri parladı. Hemen stüdyoda neler olduğunu anlatmaya başladı.

Gerçekten dolu dolu bir çocuk bayramı geçirdiği için çok mutlu oldum. Umarım müziğe ilgisi hep devam eder. Ve şans sonuna kadar hep yanında olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder