BENİM GÜZEL MELEKLERİM

6 Nisan 2010 Salı

"Anne, biz insanız"

Bu çocuklar ne zaman büyüyorlar da ne zaman annelere laf yetiştiriyorlar insanın aklı almıyor. Dün kucakta bebek olan  Eda hanımın artık kendi fikirleri var. Ve biz de bu fikirleri mutlaka dinlemek zorundayız!!!!

Pazar sabahı kahvaltıda bugün ne yapalım diye konuşurken ben eşime" Hava güzel açık havaya gidelim, çocukları çayıra salalım" demek gafletinde bulundum. Aslında artık kelimeleri daha dikkatli seçmem gerektiğini biliyorum ama boş bulundum ne yapayım. Bizim Eda hanım hemen cevabı yapıştırdı. "Anne, biz koyun muyuz bizi çayıra salacaksın?  Biz insanız!!"
Ne diyeceğimi şaşırdım. Yani güleyim mi, yoksa ağlayayım mı bilemedim. Henüz mecaz anlam kavramı yerleşmedi sanırım benimkinde . Ama süper hazır cevap. Ne dersen cevabı hazır. Mantıklı olsun kaygısı da gütmüyor.

Kendi çocukluğumu hatırladım.Benim öyle anne babamı beğenmeyip eleştirme lüksüm yoktu sanki. Belki de unutmuşumdur. Derdim eleştirilmek de değil. Sadece bu kadar büyümüş olabileceğini kabul etmek zor geliyor.

Sağlıkla büyüsünler, bakalım daha neler göreceğiz.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder