BENİM GÜZEL MELEKLERİM

2 Nisan 2010 Cuma

Benim iki meleğimin ortak zevki

Bir süredir Sefa da büyüyüp fikir belirtmeye ve bir şeyleri beğenmemeye başlayalı beri arabada müzik dinlemek çok zorlaştı.

Eskiden kendimi feda edip Eda hanımın gönlünü yapardım. "Ayşegül'ün doğumgünü, Burak abi ile çocuk şarkıları, Minik dua grubu" gibi Cd leri ezberlemiştim. Ama artık ben kendimi feda etsem Sefa bey beğenmiyor , Sefa beğense Eda beğenmiyor. Yani kısaca araba yolculukları ya çok sessiz yada çok sesli !!! geçiyor.

3 ay kadar önce Yılmaz Erdoğan'ın Hz. Mevlana Celaleddin Rumi konulu gösterisinin CD sini almıştım. Çocuklar anlaşamadıkları için meydan bana kalmış ne istiyorsam dinliyordum. (Bu değerli esere emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler....)

Beni en çok etkileyen ve "Sonunda inşallah ben de dünyaya karşı böyle durabilirim" dediğim "İsyan Etmişim" eseri oldu. Tekrar tekrar aynı eseri uzun süre dinledim.

Sonra CD deki son parça dikkatimizi çekti ve arabada huzur sağlanmış oldu. Sözlerinde hem Eda, hem de Sefa kelimeleri geçen bu ilahi bugünlerde hepimizin favorisi.



Dinle sözümü sana direm özge edadır
Derviş olana lazım olan aşk-ı Hüdâ’dır
Âşıkın nesi var ise maşûka fedâdır

Sema safâ câna safâ ruha gıdâdır

Aşk ile gelin eylenelim zevk u safâyı
Göklere değin ir görelim huy ile hâyı
Mestane olup depredelim çeng ile nâyı

Sema safâ canâ safâ rûha gıdâdır

Ey sofu bizim sohbetimiz câna safâdır
Bir cur’amıza nuş edegör derde devâdır
Hakk ile ezel ettiğimiz ahde vefââdır

Sema safâ câna safâ ruha gıdadır

Aşk ile gelin tâlib-i cûyende olalım
Şevk ile safâlar sürelim zinde olalım
Hazreti Mevlâna’ya gelin bende olalım

Sema safâ câna safâ ruha gıdâdır’’

                                                        Sultan Veled

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder