BENİM GÜZEL MELEKLERİM

23 Ocak 2011 Pazar

Çufçuflar sizi bekliyoruz...


Bu çocuk neden hep olmazları beğenir bilmem. Şöyle Diego, caillou, miki fare beğense ne olur yani? Hani heryede kolayca bulunan, 100lerce farklı bölümü olan bir çizgi dizi...

Önceleri Minuscule 'a bayılıyordu. Tüm sezonlarını indirip internetten "cankurtaran CD" hazırlamıştım. Bir şey yapmam gerektiğinde başlatıyorum. Peşpeşe kaç tane olursa olsun "gık" demiyordu. Hatta o karakterleri seviyor diye ona örümcek, kurt, salyangoz, uğur böceği bile yapmıştım keçeden. Keçe maceram da böyle başlamıştı zaten...

Sonra bir tutturdu Elmo diye...
Sabah gazetesinin verdiği Cd leri almıştım yazın. İzleye izleye eskitti. Başladık interneti karıştırmaya. Bulduğumuz farklı videoların çoğu orjinal dilinde. O da öğrendi artık. "Menim delozyonumdakiler türkçe konuşuyo. Bildiyayardakiler indilizce di mi anne?" diyor üzgün üzgün. Geçenlerde keçeden Elmo, kurabiye canavarı ve açıkgöz yaptık. Çok hoşuna gitti. Kukla gibi oynattık bir süre...Her gün bir süre Susam Sokağı olsa fena mı olur yani? TRT kanallarından birinde tekrarlarını verse şu Susam Sokağının keşke...

Bir favorimiz de Çufçuf trenler yani "Chuggington". Sabah ve öğlen üzeri yakalıyoruz TRT'de ama bizi kesmiyor. Çünkü genelde sabah değil de öğleden sonra Tv izlemeyi seviyoruz. Artık internetten tren tamiri oyunları oynuyoruz, boyamaları yapıyoruz, şarkılarını dinliyoruz...Bu trenlerin türkçe filmlerini bulamadım bir türlü yani "acil durum CD'm "yok henüz. En kısa zamanda bu serinin Cd ve oyuncaklarını da Türkiye'ye bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder