BENİM GÜZEL MELEKLERİM

29 Ocak 2011 Cumartesi

Bir varmış bir yokmuş ...bir anne bir de baba varmıııış


Eda hanımın  karne hediyesi BABY ALIVE evin maskotu oldu. Hadi anladım annesi Eda'da, "Ben de bebeğin babasıyım" diye ortalıkta dolaşan Sefa'ya ne oluyor. Bebeği kim yedirecek diye yarış var. Kim uyutacak, kim gezdirecek.... Sefa sorsan işe gidiyor ama nasıl içten bir babaysa işte barınamıyor koşa koşa eve geliyor. Gelirken de eli boş gelmiyor mutlaka bir oyuncak alıyor bebeğine. Bebekciğin şimdilik adı yok. Ama sanırım geldiği evden memnun. Onu çok seven bir ailesi var.

Bu resme bakarken benim gözümde neler neler canlanıyor. Bu güzeller bir gün büyüyecekler yuva kuracaklar inşallah. Ben de Allah ömür verir de görürsem kucaklarında bebekleriyle ziyarete geldiklerini... Gözlerime inanabilir miyim acaba? Ufacık bebeklerin artık daha da ufacık bebekleri olduğuna, kim bilir?

Anneanne ve dedeler onun için kıyamıyorlar torunlara demek ki. Onlara kuşkusuz daha dün gibi yakın bir zaman gelen bebekliğimiz nasıl geçti de anne baba olduk inanamıyorlar. Bizim küçüklüğümüzü şimdi de torunlarında bir kez daha yaşıyorlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder