BENİM GÜZEL MELEKLERİM

3 Temmuz 2010 Cumartesi

Eda'm seni çok özledim...



Birini çok sevmek böyle birşey olsa gerek. Özleyeceğini, üzüleceğini, onsuz çok sıkıcı ve zor olacağını bile bile sırf O'nun mutlu olması için gitmesine izin vermek...




Eda bir haftadır annenane ve dedesiyle "Sincapevler" de. O hayatından çok memnun. Civcivleri var. Onlar için özel yaptırılmış kümesi var. Gözünü açar açmaz çıkıp oynayabileceği bahçesi ve kendine özel oyun evi var.


Sürekli her istediğini yapmaya hazır annenanne ve dedesi var. Bol bol boş vakti var. Uzun bir okul dönemi sonunda hak edilmiş bir tatili var.

Her gün özlemle telefon ediyorum. Onun mutlu sesi beni hem sevindiriyor. Ben onu özlüyorum ya, o da özleyip üzülmesin istiyorum.


Her geçen gün daha fazla özlüyorum ve Salı günü kısmetse gidip ona kocaman sarılmak istiyorum.

1 yorum:

  1. Ben biliyorum bu hissiyatı,
    iki duygunun arasında gidip gelmek,
    hatta sesini duyunca sesinin titrediğini saklamaya çalışmak...
    ama ne güzel sevmek,
    sevdiği için kendinden verebilmek...

    YanıtlaSil