BENİM GÜZEL MELEKLERİM

1 Haziran 2010 Salı

Bu evde çocuk işçi çalıştırılıyor...




Geçen hafta sonu ham dede yazlıktan gelirken derin dondurucu için bezelye getirdi kilolarca. Eda ayıklamayı seviyor biliyorum. Onunla hem oynuyoruz, hem de kolayca ayıklıyoruz. Ama Sefa nasıl tepki verecek merak konusuydu.

Dede hazırlıkları yaptı. Önce örtü serildi, sonra gazete kağıtları ve dede, Eda ve Sefa geçtiler bezelyenin başına...

Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim. Sefa titiz. Tek tek yavaş yavaş ayıklıyor. Yaparken de "İnce ince bapbum" diyor. Eda dedeyle yarışıyor. Çılgın gibi büyük hızla. Ayıklananların yarısı içine düşüyor kabın yarısı dışına. Sefa işini bırakıyor. Eda'nın dışarıya döktüklerini topluyor ablasına "Neni, neniii abbaa(seni gidi abla)" diyerek.

Tam seyirlik. Önce fotoğraf çektim. Ama yeterince ifade etmedi ortada olanları. Biraz da kamerayla kayda aldım komediyi.

Mademki bu günler geri gelmeyecek o zaman küçük şeylerden tat almak lazım.
Çok yorucu günler geçiyor, ama bu küçük lezzetler o yorgunluğu alıp götürüyor.

1 yorum: