BENİM GÜZEL MELEKLERİM

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Sefa'dan inciler -3

Sefa: Anne sen eskiden Eda'nın ablası mıydın?
Anne: Olur mu hiç. Neden sordun ki?
Sefa: Ama Eda çok küçükken sen, dedem, ebim resminiz var...
Anne: Ben Eda çok küçükken daha gençtim oğlum, ama her zaman onun annesiydim ben...

Dede ve anneanneyle çekilmiş resmimizi görmüş Sefa. Eda 3 yaşındayken, yani 8 yıl önce, ben daha yeni otuz olmuşken...
O eski resimdeki halimi hiç görmediği için Sefa, ona Eda'nın ablası yaşındaymışım gibi gelmiş.. (halbuki o zaman da otuzumdaymışım ama) Şimdilerde 40'a giderken anneliğe terfi etmişim gözünde...

Bana yaşlanmışşsın dedi aslında ufaklık, ama kendisi ne dediğinin hiç farkında değil...

1 yorum:

  1. Farkında olmadan iltifat etmiş :)))
    ne güzel yaşınızı göstermiyorsunuz...

    YanıtlaSil