BENİM GÜZEL MELEKLERİM

8 Şubat 2012 Çarşamba

"Bu araba bizi tanıyor mu?"

Dün İkea'nın otoparkında arabaya yaklaşınca alarmı açtım.
Arabanın farları yanıp söndüğüne dikkat eden Sefa, merakla sordu:"Anne bu araba bizi tanıyor mu?"
Anne: Neden sordun tatlım...
Sefa: Biz yaklaşınca ışıklarını açıp kapıyor ya...

Sefa'yla arabaya yaklaaşırken alarmı açtığımı, o yüzden farların yanıp söndüğünü anlatırken çoook eski bir hikayeyi hatırlayıp kendi kendime gülümsedim...

Rahmetli kayınpederimin anlatmayı sevdiği bir anısı vardı eşimin küçüklüğüne ait. Eşim daha Sefa yaşlarındayken...

Bizimkiler sokakta elele yürürken bir at arabası görmüşler. Aarabayı çeken at herhalde gözüne gelen sinekleri kovmak için, göz kapaklarını açıp açıp kapatmış sanki kırpar gibi...

Eşim babasına sormuş: "Baba, bu at seni tanıyor mu?"
Babası: Ne oldu oğlum?
Eşim: Sana göz kırptı da, ben de seni tanıyor sandım...

Şimdi yaşasaydı da Sefa'yı anlatsaydık ona, kimbilir ne kadar keyiflenirdi.
Allah rahmet eylesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder