BENİM GÜZEL MELEKLERİM

10 Kasım 2010 Çarşamba

İyi ki doğdun Sefa...




Küçük erkeğimiz 3 yaşını doldurdu...

Ablamız çok telaşlı. Sınıf arkadaşlarıyla Sefa'ya süslemeler hazırlıyorlarmış. Öğretmeninin bile haberi var.
"Öğretmenim Sefa'ya ne alacağımıza karar veremedik. Anlamasın diye soramıyoruz da, ne yapsak?" diye akıl danışmış öğretmenine. Öğretmenimizde  "Soru cevap oyunu oynayın. Sen neleri beğendiğiyle ilgili arada sorular sor. Böylece anlamaz. "diye akıl vermiş .
Baktım bizimki dün akşam uygulamaya başlamış.

Eda: Hadi oyun oynayalım Sefa. Sen araba mı seversin yoksa lego mu?
Sefa: Kayyu
Eda: Kayyu'dan başka ne seversin Sefa?
Sefa: Ababa
Eda: Kırmızı mı mavi mi?
Sefa: Cımıcı
Eda: Tamam Sefa.... Anne ben buldum ne alacağımıııııı...
Anne: Biliyorsun oyuncaklarla oynamıyor. Gel biz ona sevdiği şeyleri alalım. Defter alalım, boya alalım, boyama kitabı alallım. olur mu?
Eda: Tamam anne, hadi gel plan yapalım ( aslında Eda'nın Sefa için yaptığı herşey kendi doğumgününde de  yapılmasını istediği şeyler bence...)

Esas kutlama pazar günü inşallah
Resimler de o zaman gelir artık

İkinizi de çok seviyorum benim güzel meleklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder