BENİM GÜZEL MELEKLERİM

28 Haziran 2010 Pazartesi

Tatile gitmiş gibi yaptık...

Okullar kapanır kapanmaz, babamıza da uygun olduğu için kısa da olsa bir tatil planı yapmıştık. Deniz kenarı, fazla uzak olmayan bir yere gidecek; çocuklar kumun ve denizin tadını çıkarırken,biz de dinlenecektik.

Bu arada tüm kış planladığımız şekilde evimiz boyanacak ve temizlenecekti....

Buraya kadar hiç bir sorun yok.

21 Haziran sabahı erkenden yola çıktık. 8.30 feribotuyla Yenikapı'dan Bandırma'ya geçecek , oradan da Edremit Güre'ye ulaşacaktık.

Pazar günü yağan yağmur biraz bizi ürkütse de pazartesi sabahının pırıl pırıl havasıyla mutlu mesut yola çıktık.
Feribot 1.5 saat rötarlıymış, pek aldırmadık.

Feribotta boyalar ve dergiler çok işe yarıyor,
ne de olsa yolculuk 2-2.5 saat sürüyor

Son derece keyifli, sakin ve huzur dolu (ne de olsa Bandırma'yı ziyaret ettik) bir yolculuktan sonra Güre'ye vardık. Akşam üstü olmasına rağmen çocuklarla deniz kenarına gittik. Aklı erdikten sonra denizi ilk defa gören Sefa ve ben zaten biliyordum havasında abla Eda ile taş topladık, her tarafımızı kumlara buladık.

Ertesi sabah erkenden tekrar gideceğiz sözüyle çocukları kumsaldan ancak uzaklaştırabildik.

Gecenin ilerleyen saatlerinde yağmur başladı. Gök gürlemesi, şimşekler derken sabah olduğunda hava biraz rüzgarlı da olsa güneşliydi.

Kahvaltı sonrası kumsalda Sefa ile Eda kaleler yaptılar, denizden su taşıyıp her yeri ıslattılar. .Kalıp çıkardılar....

Kumdan kale yapılırken

Denizden su taşıma çalışmalarında Sefa Bey

Denize girmelerine cesaret edemedim. Rüzgar çoktu ve t-shirt ile ancak oynayabiliyorlardı. Sadece kovaları doldurmak için girdiler denize..

Bunlar da benim hediyelerim

Öğle yemeği için kumsaldan ayrıldık ama bir daha geri dönemedik. Bir yemek süresinde hava tekrar bulutlandı. Yağmur çiseledi. Rüzgar çıktı.

Neyse dedik, artık yarın gideriz denize... Bugün biraz çevreyi dolaşalım. Akşam yağmur arttı, hava serinledi.
Kısacası ertesi sabah kahvaltıdan sonra kumsala gitmek yerine yağan yağmuru görünce eve doğru yola çıkmaya karar verdik. 5 günlük hava tahmininin de sürekli şiddetli yağmur göstermesi bize yapılacak bir şey bırakmadı.

Biz de dönüş yolunda arkadaşımızın annesine uğradık. Deniz kenarındaki evinin önünde çocuklar çok eğlendi ta ki yağmur yağana kadar ....

Çocuklar sahilde dolaştılar...

taş topladılar...

Pazartesi sabahı başlayan yolculuğumuz çarşamba gecesi sona erdi. Sağlıkla ve kazasız belasız evimize ulaştık. 2 çocukla 2 günlük jet tatil yaptık. Planladığımızdan çok farklı ama yine de dinlendirici ve keyifli bir yolculuk oldu.